W naszym Serwisie używamy plików cookies. Korzystając dalej z Serwisu, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, w każdej chwili można ją cofnąć poprzez zmianę ustawień dotyczących plików „cookies” w używanej przeglądarce internetowej. Kliknij „Akceptuję”, aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.

Sposoby zabudowy nośników reklamowych

Reklama dźwignią handlu – doskonale zdaje sobie z tego sprawę każdy sprzedawca. W każdym mieście reklamy w różnych formach niejako wpisały się już w krajobraz. Spotykamy je przy przystankach autobusowych, w formie dużych billboardów czy wiszących banerów. Jeśli sam zastanawiałeś się kiedykolwiek nad taką formą zareklamowania swojej firmy, warto dowiedzieć się czegoś więcej o tego typu nośnikach reklamowych.

Nośniki reklamowe – formy i rodzaje

Pierwszą sprawą, jaką należy dokładnie rozważyć w tej kwestii, jest rodzaj nośnika reklamowego. Jak już wspomnieliśmy powyżej, takie nośniki mogą mieć różne formy. Dla dużych banerów eksponowanych najczęściej przy ruchliwych drogach najpopularniejszym wyborem są konstrukcje na fundamencie betonowym – bardzo duże, stabilne, ale problematyczne w transporcie. Nieco mniejsze nośniki reklamowe spotykamy częściej w centrach miast w formie dużych tablic trwale połączonych z gruntem. Na ścianach większych i mniejszych sklepów pojawiają się z kolei wiszące konstrukcje, w których umieszczany jest baner reklamowy. Mogą one być dodatkowo podświetlane, by były także dobrze widoczne po zmroku. Mniejsze nośniki reklamowe, czyli te, które najczęściej mijamy po prostu, idąc chodnikiem, przybierają różne formy - słupów ogłoszeniowych czy multimedialnych, stojących bądź wiszących tablic czy nawet konstrukcji przestrzennych.

Zabudowa nośników reklamowych

Nośnik reklamowy powinien spełniać kilka ważnych kryteriów: estetyczny wygląd, funkcjonalność, lekkość konstrukcji, a także odporność na zniszczenia. Dodatkowym atutem z pewnością jest łatwość montażu i demontażu, możliwość szybkiego przetransportowania oraz odporność na czynniki atmosferyczne. Wiele nośników reklamowych, o których wspominaliśmy powyżej, wykonanych jest z metalowych elementów. Są one oczywiście bardzo trwałe, jednak nie spełniają oczekiwań wielu klientów pod względem lekkości i łatwości transportu. Dlatego o wiele lepszym rozwiązaniem mogą się okazać reklamy z kompozytów poliestrowo-szklanych bądź laminatów. Dają one niemal nieskończone możliwości wykończenia, a przy tym zachowują wysokiej jakości estetykę. Są także lekkie i wytrzymałe, spełniają zatem najważniejsze zadania stawiane nośnikom reklamowym.

Zobacz także

Usługi lakierowania

Produkty kompozytowe

Kompozyty to grupa dość powszechnych i trwałych materiałów o niejednorodnej strukturze, które znajdują zastosowanie w wielu branżach.

Czytaj więcej...

Usługi lakierowania

Tworzywa sztuczne

Tworzywa sztuczne są szeroko wykorzystywanym materiałem w różnego rodzaju przemyśle. Materiały te są sztucznie wytwarzane przez człowieka i nie występują w stanie naturalnym w przyrodzie bądź są…

Czytaj więcej...

Usługi lakierowania

Usługi lakierowania

Naszym Klientom zapewniamy kompleksowe usługi, które obejmują także lakierowanie na mokro. Zapraszamy do skorzystania z oferty firmy LAMIN.

Czytaj więcej...